Aquesta semana a l'escola...

El dilluns, 17 de juny,  a fosquet, es va presentar amb èxit, al Saló Verd de l'Ajuntament des Migjorn, el curtmetratge

La familia sobreviveun treball elaborat per l'alumnat de 5è, i que s'emmarca en el tema de les Migracions i el refugi de la Xarxa de Centres Cooperants, des Fons.

La recaptació de la taquilla es destinarà íntegrament a una donació per l'ONG OpenArms. Si voleu contribuir a n'aquesta causa a l'escola tenim una vidriola per aquest objectiu. Moltes gràcies!

Ahir, dijous 11 d'abril, vam tornar a reunir-nos unes quantes persones engrescades en debatre els models de relació entre els homes i les dones i l'empremta que deixen en la nostra cultura quotidiana. Gràcies a na Maria Dabén Florit, vam poder compartir una estona de conversa, imatge i crítica constructiva molt interessant.

Ahir capvespre, 16 d'abril, vam tenir un capvespre molt entretingut a l'escola, amb fillets i filletes, pares i mares, i també avis, àvies, concos, ties, germans i germanes..,mestres i noves famílies interessades en el nostre projecte educatiu.  Un munt de gent contenta amb ganes de conèixer què hi feim a l'escola i com ho feim. Agraïm  a tothom l'interès i la participació.  I us destijam unes bones vacances de Pasqua!

Ahir dimecres, 3 d'abril, ens vam reunir un grup de famílies i mestres de les dues escoles des Migjorn (Xibit i Francesc d'Albranca) per conversar al voltant del tema de l'equitat de gènere i la coeducació.

Va ser una trobada molt enriquidora i amb bones propostes de futur. Juntes anam sembrant llavors per a una societat més igualitària. Gràcies per la participació!

Subcategories