Ens fa molta il·lusió presentar-vos la primera revista en línia de la nostra escola, un projecte que es cou dins el nou Ambient de comunicació.

De moment ha sortit publicat l'expemplar nombre 1, corresponent al primer trimestre del curs 2019-2020. Esperam que us agradi.

Aquesta semana a l'escola...

El dilluns, 17 de juny,  a fosquet, es va presentar amb èxit, al Saló Verd de l'Ajuntament des Migjorn, el curtmetratge

La familia sobreviveun treball elaborat per l'alumnat de 5è, i que s'emmarca en el tema de les Migracions i el refugi de la Xarxa de Centres Cooperants, des Fons.

La recaptació de la taquilla es destinarà íntegrament a una donació per l'ONG OpenArms. Si voleu contribuir a n'aquesta causa a l'escola tenim una vidriola per aquest objectiu. Moltes gràcies!

Subcategories