Activitats destacades

Aquí podreu trobar informació sobre algunes notícies activitats destacades al llarg del curs.

Els alumnes de 5è i 6è presenten els seus projectes de treball a la UIB

El passat dijous, 15 de febrer, els alumnes de 5è i 6è, juntament amb na Cati la seva tutora i en Sergio, el mestre practicant, van presentar a Can Salort, la seu de la Universitat de les Illes Balears a Menorca, els projectes de treball que havien realitzat al llarg del primer i segon trimestre. Davant d'un auditori ple fins dalt, els alumnes van exposar amb valentia i serenor el resultat d'un procés d'investigació fet amb esforç i en equips cooperatius.

Es parlà de L'Origen de l'univers, de La formació del planeta Terra, de L'aparició de l'aigua i la vida a la Terra i de Les característiques de la vida: Què entenem per vida?

L'escola us vol felicitar per haver superat aquest repte i encoratjar-vos a seguir endavant en les vostres inquietuds d'aprenentatge. Enhorabona a tots!!

PRIMERA TROBADA PEDAGÒGICA AMB LES FAMÍLIES

El passat 22 de gener vam celebrar a l'escola la primera trobada pedagògica relacionada amb els Ambients de joc i aprenentatge. Una cita peculiar a la que van assistir les famílies i en la qual varen poden poder viure de primera mà què és el que feim als Ambients de l'escola, quina és la manera d'organitzar-nos i quines són les bases pedagògiques que sustenen aquest nou enfocament metodològic. Moltes gràcies a tots per participar-hi. Vam xalar molt!

Reuni sala polivalentweb2R web3R web4R web5R web7R web8R web9R web10R web11R web12R  Maribel i Joanaweb14R Ambient dArt  Tabalet     Cercle matemtic Sara

El Park(ing)day

Primera reunió de delegats i delegades

Ja s'ha celebrat la primera reunió de delegats i delegades del curs 2017-2018. Ells seran els portaveus de l'alumnat de primària i qui transmetran les opinions, valoracions i suggeriments que faci cada grup a les sessions de tutoria.

L'assemblea de delegats i delegades funciona de manera democràtica, les decisions que es prenen són acordades per tots els membres del grup.

El camí a l'escola

Aquest curs des de l'escola, i com a tema central de la Xarxa de Centres Cooperants, seguim amb el treball del canvi climàtic amb l'alumnat.

És per açò que hem iniciat un petit projecte El camí a l’escola: campanya a nivell de comunitat per reduir l’emissió de diòxid de carboni (CO2). La primera passa ha estat fer una anàlisi de com venim a l’escola i com tornam a casa. Una reflexió que ens convé fer a consciència si volem contribuir a la construcció d'un món millor.